Monday, May 17, 2010

Tarapappa

Blog ni dihasilkan sekadar utk mengisi masa lapang aku..xde kena mengena ngan sesapa..hanya tentang aku dan sesuatu..
Atas pengaruh cik stickynote..maka terhasil lah blog yg xseberapa ni..credit to her..sbb sama2 pikir nama utk aku..

knp aku pilih BenciCrockroch..hmm..mentol kat atas kepala aku menyala..menyeru nama tu cam best..so aku pun letak je la nama tu..hmm..best ker??tah..bg aku best..

sebarang komen..kutukan..pujian..di alu2kan..asalkn jgn terlebih sudah..nnt aku kecik hati.dlm hati aku ada taman lar..

3 comments:

  1. haha ni kira ada pengaruh rakan sebaya la ni?
    selamat berblog..lama2 kompom ketagih nanti hakhak

    ReplyDelete
  2. hehe..ok pun dah rasa ketagihan itu..ahaha..xpe..ni bkn pengaruh yg buruk kan..kira aktiviti yg berfaedah la ni..

    ReplyDelete
  3. ahh tak best la name ko.. baek ko pakai name miss lollipas hahahhahah

    ReplyDelete